Vprašajte nas

Pošljite vprašanje in z veseljem vam odgovorimo.

 

Pomoč uporabnikom
 

Ali je v spletni trgovini Flamula.si možen nakup na obroke?

V spletni trgovini je možno le enkratno plačilo, ki ga opravite ob dostavi blaga (Poštarju - kurirju), ali po predračunu (preko nakazila denarja).


Ali spletne cene veljajo tudi v poslovalnicah Flamule?

Spletne cene veljajo le za spletno trgovino in se razlikujejo od cen v samih poslovalnicah.



Ali lahko na spletni strani Flamula d.o.o. dobim tudi račun na podjetje?

Na spletni strani Flamula.si lahko nakupujejo tako fizične kot pravne osebe. V kolikor želite račun na podjetje, se registrirajte kot pravna oseba in izstavili vam bomo račun na podjetje.


Kako lahko dobim predračun?

Predračun si lahko zelo enostavno kreirate kar sami. Potrebno je opraviti registracijo na spletni strani, dodati izdelek v košarico, nadaljevati nakup in izbrati način plačila "Položnica/nakazilo". Predračun boste prejeli na vaš email naslov.



Ali je možno naročeno blago na spletu, prevzeti v poslovalnici?

Vso blago, ki je bilo naročeno v spletni trgovini Flamula.si, se k strankam pošlje direktno iz našega skladišča po dostavni službi. Možen je tudi osebni prevzem pri nas.


Koliko znaša poštnina za naročila v spletni trgovini?

Poštnina za naročeno blago v spletni trgovini do vrednosti 200€, znaša 10€ (ne glede na velikost in vrsto izdelka).Za nakupe katerih vrednost je večja od 200€, pa je poštnina brezplačna.


Kdaj bo naročeno blago tudi dostavljeno?

Sistem spletne trgovine Flamula.si je zastavljen tako, da vas sproti obvešča v kateri fazi je vaše naročilo. Ko boste na svoj elektronski naslov prejeli obvestilo, da je vaše naročilo bilo obdelano, bo to pomenilo da je blago bilo tudi odposlano in od takrat naprej lahko naročeno blago pričakujete v roku 3 - 4 delovnih dni.



Kje lahko prevzamem paket, če me v času dostave ni doma?

V kolikor vas v času, ko vam kurir dostavi paket ni na domačem naslovu, vam bo poštar pustil obvestilo o prispeli pošiljki.



Ali je možno, da naročeno blago naročiti na službeni naslov?

Seveda. Blago lahko naročite tudi v svoje podjetje. To možnost vam ponujamo v postopku naročila, kjer lahko izbirate kdo je plačnik in kam se naj izvrši dostava naročenega blaga.



Kako lahko vrnem artikel?

Med splošnimi pogoji so podrobno opisane okoliščine katere izdelke lahko stranka vrne, da bi zahtevala kupnino ali zamenjavo blaga. V kolikor se vse zahteve izpolnjujejo, se lahko blago pošlje nazaj na vaše stroške na naslov Flamula d.o.o., Cesta v Zgornji log 18, 1000 Ljubljana. K izdelku ne pozabite priložiti krajšega dopisa, zakaj blago vračate in kaj želite z njim narediti (zamenjati ali vračilo kupnine). V kolikor boste zahtevali vračilo kupnine, nam na dopis zabeležite tudi vaš TRR, kamor vam bomo lahko vrnili kupnino.



Niste našli odgovora na svoje vprašanje?

Vprašanje nam lahko pošljete na info@flamula.si ali pa nas pokličete na telefon 040 851 633.